آیین‌های افتتاح طرح در ششمین روز دهه فجر در گیلان

در ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، آیین‌های افتتاح طرح‌های عمرانی و عام المنفعه در استان گیلان برگزار شد.

در دهه مبارک فجر امسال یک‌هزار و ۱۰۹ پروژه عمرانی در بخش‌های محرومیت‌زدایی، آب و فاضلاب، برق، گازرسانی، روستایی، شهرداری، اقتصادی و تولیدی گیلان با شعار «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» و حدود ۴ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

امروز و همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۱۷۰ طرح عمرانی و عام المنفعه در گیلان افتتاح شد تا شاخص توسعه یافتگی در برخی بخش ها، ارتقا یابد و برای برخی‌ها هم، شغل ایجاد شود.

برای افتتاح این طرح‌ها در ۱۲ شهرستان گیلان، در مجموع ۲۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

بهره‌برداری از پروژه‌های تجمیعی مدیریت شهری لاهیجان

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛ ۵ پروژه مدیریت شهری لاهیجان عصر امروز با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پروژه‌های تجمیعی مدیریت شهری لاهیجان

این ۵ پروژه عمرانی شهرداری لاهیجان شامل روکش آسفالت خیابان‌های سطح شهر با مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع، اجرای عملیات پیاده‌روی سازی سطح شهر با میزان اعتبار ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع، احداث پل نخجیرکلایه به عرض ۷ متر و طول ۱۰ متر، بازسازی و اصلاح هندسی میدان شهید پاینده (انتظام) با مساحت ۷۲۰ مترمربع و احداث آشیانه ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی با مساحت ۱۲۱ متر مربع و با مجموع اعتبار ۵۱ میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان بوده است.

بهره برداری از یک مجتمع اقامتی و گردشگری در بندر کیاشهر

امروز همچنین یک مجتمع اقامتی و گردشگری با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در بندر کیاشهر آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید.

عصر امروز همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، یک واحد مجتمع اقامتی و تفریحی در بندر کیاشهر آستانه اشرفیه با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان و جمعی از مدیران استان و سهرستان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از یک مجتمع اقامتی و گردشگری در بندر کیاشهر

این پروژه تفریحی و گردشگری با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در بخش‌های اقامتی، رستوران، کافه رستوران، ویلا و سوئیت به بهره برداری رسیده است.

با راه اندازی این پروژه تفریحی و گردشگری برای ۱۵ نفر فرصت شغلی ایجاد شده و قرار است با اجرای فاز بعدی آن، این تعداد به ۳۰ نفر برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.