فرماندار زاهدان گفت: ۱۰۳ پروژه عمرانی در دهه‌فجر امسال در حوزه‌های مختلف با اعتباری بالغ‌بر ۲۱۱ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

 ابوذر نخعی در نشست با خبرنگاران که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امسال یک سال تاریخی و ماندگار در ایران بود و نظام جمهوری اسلامی گردنه خیلی سخت و یکی از بی سابقه‌ترین توطئه‌های علیه نظام را با حمایت مردم پشت‌سر گذاشت.

فرماندار زاهدان ادامه‌داد: دشمن از تشدید تحریم‌های ظالمانه تا بروز و تشدید نارضایتی‌ها و هر دسیسه دیگری استفاده کرد تا به نظام ضربه بزند.

نخعی بیان کرد: اینکه مسئله معیشت مردم دچار چالش‌های جدی است شکی نیست اما باید سایر مسایل از جمله توسعه کشور و تحولات جدیدی که کشور را رو به جلو می‌برد، نیز دیده شود.

وی گفت: سنگین‌ترین تحریم‌ها علیه ایران صورت گرفته و هدف دشمنان منزوی‌کردن جمهوری اسلامی در منطقه و ایجاد فاصله بین مردم و نظام و در نهایت فروپاشی نظام است اما با وجود همه تلاش‌ها علیه ایران، نتوانستند به اهداف‌شان برسند.

فرماندار زاهدان تصریح کرد: ۱۰۳ پروژه عمرانی در دهه‌فجر امسال در حوزه‌های مختلف با اعتباری بالغ‌بر ۲۱۱ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه هیچ نقطه‌ای در زاهدان نیست که شبکه اصلی گاز و المک گاز نداشته باشد، ادامه داد: هیچ پروژه‌ بزرگی در زاهدان متوقف نشده و همه پروژه‌ها از جمله، راه و اتوبان، راه‌آهن و غیره فعال هستند.

وی گفت: بودجه استان از سال ۹۹ تاکنون یک رشد چشمگیر داشته و زاهدان جز دو مرکز بزرگ برتر استانهای کشور از لحاظ جذب بودجه است.

نخعی اذعان کرد: بودجه عمرانی شهر زاهدان امسال ۶ هزار ۶۰۰ میلیارد تومان است، علی رغم اینکه زاهدان و کرج بیشترین رشد جمعیتی کشور را در بعد از پیروزی انقلاب تاکنون دارند اما شهرداری زاهدان پایین‌ترین درامد سرانه را در بین تمام شهرداری‌های مراکز استان‌ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ حدود ۴ و نیم میلیون مترمربع آسفالت در شهر زاهدان انجام شد که بیشترین حجم آسفالت در طول تاریخ انقلاب در کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار