مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۰ نفر از کارکنان دادگستری استان حامی فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت هستند.

جاسم محمدی فارسانی با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: در راستای احقاق حقوق مددجویان، تفام‌نامه‌هایی با مجموعه کانون وکلا، ثبت اسناد و املاک و ستاد دیه به امضا رسیده است.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری میان قوه قضائیه و کمیته امداد افزود: با امضای این تفاهم‌نامه، خدمات حقوقی و قضائی به صورت یکپارچه به مددجویان ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: استعدادیابی، پرورش و حمایت از نیازمندان با هدف شناسایی افراد واجد استعداد‌های برتر در زمینه‌های علمی، تحصیلی، فرهنگی، هنری و ورزشی انجام می‌شود.

در ادامه با اشاره به حمایت این نهاد از ۴۵۰۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت گفت: طی ۱۰ ماهه گذشته، ۵۲ میلیارد توسط ۱۷۳۰۰ حامی به صورت مستقیم به حساب فرزندان ایتام و محسنین واریز شده است.

لازم به ذکر است، علاوه‌بر آمادگی ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان برای دریافت کمک‌های مردمی، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* نیز برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: دهه فجر ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار