تمام امکانات راهداری در گردنه‌های برف‌گیر و سخت‌گذر کوهرنگ برای بازگشایی گردنه‌ها مستقر شده است.

خداداد مقبلی معاون توسعه، ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۱ اعتباراتی برای تامین ماشین‌آلات راهداری درنظر گرفته شده که تعدادی از این تجهیزات به چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا می‌کند.

وی افزود: در هفته گذشته یک سامانه بارشی وارد کشور شد و برف سنگینی در تعدادی از استان‌ها از جمله چهارمحال و بختیاری به همراه داشت و همین موضوع سبب شد تا تعدادی از راه‌ها مسدود شود.


بیشتر بخوانید


مقبلی ادامه داد: تلاش شبانه‌روزی راهداران استان به گونه‌ای بود که مسیر‌های اصلی به جز موارد خاص مسدود نشد و در حال حاضر از تمامی روستا‌های مسدود شده تنها راه ۱۰ روستا در استان بازگشایی نشده که این محور‌ها به زودی برف‌روبی و بازگشایی می‌شود.

مقبلی اضافه کرد: در گردنه‌های برف‌گیر و سخت‌گذر کوهرنگ راهداران در تلاش برای بازگشایی گردنه‌ها هستند و تمام امکانات راهداری در این منطقه مستقر شده است.

وی با اشاره به کمک‌رسانی استان‌های کشور در جهت بازگشایی هرچه سریع‌تر راه‌های روستایی مسدود شده این استان، اظهار داشت: جهت تسریع در بازگشایی مسیر‌های ارتباطی ۱۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین از استان‌های یزد اصفهان، ایلام، لرستان و خوزستان وارد این استان شده و کمک خوبی در جهت تسریع در بازگشایی محور‌ها بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار