تمدید مجوز شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، مجوز تمدید فعالیت شورای خلیفه گری ارامنه را به اسقف ارامنه اصفهان و جنوب ایران، اعطا کرد.

محمدرضا جان‌نثاری در دیدار با اسقف ارامنه اصفهان و جنوب ایران با بیان اینکه همشهریان ارمنی خود را انسان‌هایی شریف، خدوم، زحمتکش و در همه عرصه‌ها همراه دیگر مردم می‌دانیم گفت: هموطنان ارامنه برای حفظ ایران جان خود را فدا کرده اند و ایرانیان نیز متقابلاً به هموطنان ارامنه احترام می‌گذارند.

او ضمن تقدیم مجوز تمدید فعالیت شورای خلیفه گری ارامنه به او، اظهار کرد: از زمانی که تیم مدیریت جدید در استان فعالیت خود را آغاز کرد برای تمدید مجوز شورای خلیفه گری ارامنه تلاش کردیم تا نهایتاً این خواسته ما و هموطنان ارامنه به ثمر رسید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان از همراهی هر چه بیشتر شورای خلیفه گری ارامنه در امور استان استقبال و اضافه کرد: ما به زندگی خوب و بی دغدغه مردمان در کنار یکدیگر افتخار می‌کنیم و در این زمینه تمام توان خود را بکار می‌گیریم.
جان‌نثاری گفت: دنیا باید نحوه زندگی مسالمت‌آمیز ادیان الهی در کنار یکدیگر را از مردم اصفهان بیاموزد.

اسقف ارامنه اصفهان و جنوب ایران نیز در این دیدار بیان کرد: دریافت مجوز تمدید فعالیت با کمک و همکاری مدیریت استان خبر خوشی برای ما ست.
سیپان کاشجیان هموطنان ارامنه را پایبند به قانون دانست و ادامه داد: دریافت مجوز برای فعالیت‌ها بسیار مهم است، چون خود را موظف می‌دانیم در بستر‌های قانونی فعالیت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.