فرمانده سپاه استان بوشهر تاکید کرد:

لزوم اجرای برنامه‌های آفندی در حوزه رسانه

علی رزمجو با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌های آفندی در حوزه رسانه گفت: امروز میدان نبرد عرصه رسانه است.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر ظهر سه‌شنبه در جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر گفت: اخبار در دنیای امروز جایگاه ویژه‌ای کسب کرده و به عنوان یکی از نیازهای اساسی بشریت بیش از گذشته مورد توجه است.

او با اشاره به استفاده از رسانه در ابعاد مختلف بیان کرد: رسانه‌ها هم در شرایط صلح و هم در شرایط جنگی نقش‌آفرین هستند و هر کشوری تلاش می‌کند که حداکثر استفاده را از ابزار رسانه داشته باشد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: همه کشور تلاش دارند که با استفاده از ابزار رسانه‌ای مسیر توسعه و پیشرفت خود را طی کند و برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی حداکثر استفاده را از ابزار رسانه داشته باشند.

او با اشاره به جایگاه رسانه‌ها در امیدبخشی به جامعه و همچنین پیشرفت در مسیر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در هماهنگی بین بخشی نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

سردار رزمجو افزود: هر کشوری که بتواند ابزار متنوع و پرحجم و فناورهای اطلاعاتی و رسانه‌ای را استفاده کند موفقیت بیشتری را برای خود خواهد داشت.

او با بیان اینکه تهاجم رسانه‌ای از قبل بوده و همچنان نیز ادامه دارد، تاکید کرد: رسانه‌ها در جهاد تبیین و امیدبخشی به آینده انقلاب نقش مهمی دارند و باید امیدآفرینی را در جامعه گسترش دهند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه امروز میدان نبرد در عرصه رسانه است ادامه داد: باید با اقدامات آفندی رسانه‌ای مانع از آتش گسترده رسانه‌های دشمن شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.