نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: شکوفایی هویت زن مسلمان در عرصه‌های مختلف،با ۴۴ سال مجاهدت ملت سرافراز ایران میسر شده است.

آیت‌الله نور مفیدی در همایش" زن انقلابی، زن انسان ساز" در آق قلا گفت: مقابله با رویکرد تهاجمی فرهنگ غرب در جنگ ترکیبی و سیاه‌نمایی وضعیت زنان در ایران اسلامی، در دو جبهه ملی و بین المللی، جز در سایه جهاد تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه زنان و راهبرد‌های شکوفایی هویت زن مسلمان در عرصه‌های مختلف، با ۴۴ سال مجاهدت ملت سرافراز ایران میسر شده است.

او افزود: این همایش با هدف تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه زنان، مساله‌شناسی حوزه کنشگری بانوان مسلمان معاصر و تعیین اولویت‌های راهبردی در مواجهه با مسائل روز در حوزه خواهران صورت پذیرفت.

 

شکوفایی هویت زن مسلمان در عرصه های مختلف پس از انقلاب



سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا نیز در جشن یاوران انقلاب دانش آموزان شهرستان آق قلا گفت: ۶۰۰ شهید اهل سنت در استان سند افتخار وحدت مثال زدنی ما در ایران اسلامی است و شهرستان آق قلا هم یکی از مصادیق وحدت شیعه و سنی در کنار یکدیگر است.

او ادامه داد:همین چند روز پیش جشن تکلیف فرشته‌ها در حضور رهبر انقلاب را دیدیم و من از شما عزیزان می‌خواهم توصیه‌های رهبری در آن دیدار را که اتفاقا همگی از دختران این سرزمین بودند را با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

سردار ملک شاهکوهی افزود:آینده کشور مال شماست و فردای ایران متعلق به شماست، به شما توصیه میکنم با خدا باشید، نمازهایتان را سروقت بخوانید و خوب درس بخوانید تا زنی تاثیر گذار در جامعه باشید.

او گفت:کشور ما زنان برجسته‌ای در طول تاریخ داشته که امروز تعداد بانوان برجسته بسیار بیشتر از گذشته است.

او گفت: شما هم باید سعی کنید به اندازه توان خودتان تلاش کنید تا در زمره این زنان برجسته قرار بگیرید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار