مشارکت ۱۱۴میلیارد تومانی صندوق کارآفرینی امید در طرح‌های اقتصادی اردبیل/ پرداخت تسهیلات در استان ۶۰ درصد افزایش یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری ۱۱۴میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید برای طرح‌های اقتصادی استان پرداخت شده است.

یاسر عبداللهی عابد گفت: از ابتدای سال جاری، برای ۶۸۱ طرح کوچک و متوسط استان اردبیل، ۱۱۴میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت و برای یک‌هزار و ۹۷۵ نفر در استان فرصت شغلی ایجاد شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های اشتغال‌زایی مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید کشور با حضور ویدئوکنفرانسی معاون اجرایی رئیس‌جمهور که در کارخانه قطعه‌سازان آرتا آذر ایرانیان نمین برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، ۶۸۱ طرح کوچک و متوسط استان اردبیل با سرمایه‌گذاری ۳۰۰میلیارد تومان مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار گرفته است.
عبداللهی عابد ادامه داد: برای این طرح‌ها ۱۱۴میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت و برای یک‌هزار و ۹۷۵ نفر در استان اردبیل فرصت شغلی ایجاد شده است.
او افزود: در همین راستا با حمایت صندوق کارآفرینی امید، مجموعه قطعه‌سازان آرتا آذر ایرانیان، تولیدکننده انواع قطعات خودرو‌های سنگین و نیمه‌سنگین با سرمایه‌گذاری ۱۵میلیارد تومانی و اشتغال‌زایی بیش از ۲۰ نفری در شهرستان نمین به بهره‌برداری رسید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: میزان کل پرداخت تسهیلات در ۱۰ ماهه امسال برای همه طرح‌های مسکن، اقتصادی و وام‌های ازدواج استان اردبیل، نزدیک به ۲۰هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۶۰درصد افزایش یافته است.
عبداللهی عابد تصریح کرد: طی دهه مبارک فجر سال جاری، ۶۸ پروژه اقتصادی در استان اردبیل با سرمایه‌گذاری نزدیک به ۲۰۰۰میلیارد تومانی و اشتغال‌زایی ۱۵۰۰ نفری به بهره‌برداری می‌رسد.
گفتنی است؛ کارخانه ارتباط رایانه سبلان در زمینه تولید و مونتاژ رایانه‌های همه‌کاره (all in one)، صفحه‌کلید و... با سرمایه‌گذاری ۱۳میلیارد تومانی و ایجاد اشتغال برای ۳۳ نفر نیز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل و فرماندار نمین در شهرک صنعتی شماره ۲ افتتاح شد.
آغاز بهره‌برداری از کارخانه فرآوری غلات پاداشی با ۱۲میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای ۷ نفر در شهرک صنعتی شماره ۲، از دیگر برنامه‌های عبداللهی عابد در سفر به شهرستان نمین بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.