استاندار کرمان در هفتمین روز از دهه فجر با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، پاسخگوی مشکلات و مطالبات شهروندان بود.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ۱۸ بهمن ماه با حضور در مرکز معاونت ارتباطات مردمی، دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان از طریق ارتباط تلفنی با شهروندان ، ضمن استماع مشکلات و دغدغه‌های آنها، دستورات لازم را جهت رفع و حل مشکلات صادر کرد.

استاندار کرمان در راستای پاسخگویی به شهروندان، درخواست ۱۰ نفر از هم‌استانی‌ها را در خصوص اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات بانکی، زیرساختی و ... را ثبت و دستورات لازم برای پیگیری به مدیران مربوطه صادر کرد.

مهدی طبرسی مدیرکل حوزه استاندار کرمان نیز پاسخگوی ۱۳ تماس از شهروندان بود و درخواست‌های آن‌ها را برای رسیدگی از سوی دستگاه مربوطه ثبت کرد.

براساس این گزارش، سامانه پاسخگویی سامد (۱۱۱) با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شده است.

برچسب ها: پاسخگویی ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.