فیلم سینمایی غریب در رابطه با شهید محمد بروجردی و وقایع کردستان به صورت ویژه با حضور کارگردان و تهیه کننده و عوامل فیلم اکران می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: فیلم غریب به کارگردانی محمد حسین لطیفی که فیلمی است درباره وقایع کردستان در سال‌های ۵۸ و ۵۹؛ که آغاز مسیری برای تبدیل شهید محمد بروجردی به مسیح کردستان شده است در دو سانس به صورت ویژه در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می‌شود.

علی اصغر دریایی افزود: فیلم سینمایی «غریب» که از فیلم‌های مطرح چهل و یکم جشنواره بین المللی فیلم فجر است به صورت ویژه در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می‌شود، و از کارگردان و عوامل فیلم تجلیل و قدردانی خواهد شد.

او اضافه کرد: فیلم غریب برای اولین بار در سطح کشور در استان کردستان روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه ساعت ۱۷:۳۰ در اولین سانس به صورت ویژه اکران می‌شود، علاوه بر این فیلم، ۱۹ فیلم دیگر با ۴۶ اکران در پردیس سینمایی بهمن سنندج سالن شماره یک و دو نمایش می‌شود.

دریایی گفت : هر روز ۶ اکران فیلم در پردیس سینمایی بهمن سنندج انجام و جشنواره فیلم فجر کردستان از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ برای اولین بار فیلم‌های سینمایی این دوره جشنواره را اکران و تقدیم علاقمندان به فیلم‌های سینمایی می‌کند، فیلم غریب در سانس دوم روز یکشنبه مورخ ۲۳ بهمن ماه ساعت ۲۰:۳۰ نیز اکران می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.