رونمایی از سامانه جامع گردشگری کرمانشاه گشت

در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، با حضور استاندار کرمانشاه از سامانه جامع گردشگری "کرمانشاه گشت" رونمایی شد.

داریوش فرمانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه با عنوان "کرمانشاه گشت" توسط فعالین بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمانشاه افزود: این سامانه در نوع خود بی نظیر است و تاکنون در کرمانشاه بانک اطلاعات گردشگری با این گستردگی در قالب سایت ارائه نشده است.

وی افزود: این سامانه ضمن پوشش اطلاعات جاذبه‌های گردشگری استان، در حوزه‌های مختلف گردشگری نیاز‌های مخاطبان را رفع می‌کند.

فرمانی گفت: در این سامانه نیاز‌های یک گردشگر به صورت کامل و جامع دیده شده و مواردی همچون شرایط رزرو اقامتگاه، خدمات درمانی، پیشنهاد مسیر سفر و... در آن دیده شده است.

وی ادامه داد: گردانندگان این سامانه در اقدامی قابل تقدیر در حوزه معرفی آثار تاریخی، طبیعی، میراث معنوی و... استان اقدام به تولید محتوای اختصاصی کرده‌اند.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی کرمانشاه، گفت: با راه‌اندازی این سامانه گردشگران ورودی به استان می‌توانند از آن بیشترین بهره را ببرند و مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان نیز می‌توانند برای معرفی و بهبود فضای کسب و کار خود از آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: گردشگری استان کرمانشاه نیازمند این قبیل اقدامات خلاقانه برای معرفی بیشتر و پویا شدن است.

فرمانیتاکید کرد: این اداره‌کل از فعالینی که بخواهند در حوزه دیجیتال و فضای مجازی وارد صنعت گردشگری شوند، ضمن صدور مجوز‌های لازم در صورت نیاز حمایت تسهیلاتی نیز به عمل می‌آورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.