دعوت رئیس شورای اسلامی شهر یزد از مردم دارالعباده برای حضور در یوم الله ۲۲بهمن

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: مردم با حضور گسترده‌ای که در راهپیمایی ۲۲ بهمن دارند، ثابت می‌کنند که همچنان به نظام و جمهوری اسلامی ایران پایبند هستند.

سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در یکصد و هفدهمین جلسه علنی شورا، فرارسیدن ۱۹ بهمن سالروز بیعت تاریخی و افتخار آمیز کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) را نیز گرامیداشت و گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان جنگ تحمیلی، رشادت‌های بی نظیری از خود نشان داد که به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا برای جهانیان بهت آور بود.

او ادامه داد: ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و افتخاری بزرگ برای نیروی هوایی و نشان سرافرازی همه ارتشیان است که به عنوان یک حماسه جاویدان برای نسل‌های آتی متجلی و منور می‌ماند.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر یزد اکنون نیز که سال‌ها از آن واقعه فراموش نشدنی گذشته است، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به یکی از ارکان اقتدار دفاعی و بازدارندگی کشور تبدیل شده به گونه‌ای که بخش عمده‌ای از دستاورد‌های بی نظیر میهن در صنایع دفاعی را مرهون این مدافعان بی نام و نشان آسمان کشور هستیم و توفیقات این حوزه در عرصه‌های سامانه‌های موشکی، تجهیزات و فناوری‌های دفاعی همواره مایه مباهات ایرانیان غیرتمند است.

سیفی در ادامه از مردم دارالعباده برای حضور در یوم الله ۲۲بهمن دعوت به عمل آورد و بیان کرد: از مردم دارالعباده شهر جهانی یزد انتظار می‌رود ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) به ندای رهبر فرزانه خود حضرت آیت الله خامنه‌ای (مُدّظله) لبیک گفته و همچون سال‌های گذشته با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن، دوستداران این نظام اسلامی را شادمان و دشمنان قسم خورده اش را مأیوس و ناامید نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار