نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی به روز آخر خود رسید

سیزدهمین دوره نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی به روز آخر خود رسید و با بازدید  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همراه بود.

امروز سیزدهمین دوره نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی در مصلی امام خمینی به اتمام می‌رسد. این نمایشگاه که با بازدید عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و میزبانی حجت‌الاسلام و المسلمین حامد حاجی ملامیرزایی، رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی همراه بود، ساعت ۱۸ به اتمام می‌رسد.

نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی

از بخش‌های نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی می‌توان به ۱- کسب و کار‌ها و تولیدکنندگان محتوا ۲- سکو‌ها (پلتفرم ها) و زیر ساخت‌ها ۳- فناوری‌های محتوا و خدمات ۴- شتاب دهنده‌ها و سرمایه گذاران اشاره کرد.

نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی

به گفته حجت‌الاسلام و المسلمین حامد حاجی ملامیرزایی، بعد از کرونا این نمایشگاه با عنوان فناوری‌های فضای مجازی برندسازی شد. در این نمایشگاه بازی‌ها، حوزه کودک، حوزه کتاب دیجیتال، انیمیشن، سکوها، پیامرسان‌ها و ... حضور دارند.

نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی ادامه داد: در این نمایشگاه مجموعه کنشگران و فعالان از بخش‌های حاکمیتی، خصوصی و بخش‌های عمومی حضور دارند. حضور این مجموعه‌ها نشان دهنده ظرفیت تولید محتوا و خدمات در تکمیل زنجیره شبکه ملی اطلاعات است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی ملامیرزایی افزود: در این نمایشگاه ۳۰۰ غرفه حضور دارد که ۲۳۰ غرفه آن مربوط به حوزه‌های محتوایی، فرهنگی و رسانه‌های دیجیتال است و ۷۰ غرفه در حوزه بازی‌های رایانه‌ای هستند. در حاشیه نمایشگاه بیش از ۷۰ کارگاه و نشست برگزار شده و مورد استقبال عموم بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار