معاون هنری، سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت:۲۰ فیلم جشنواره فجر در سینما استقلال خرم آباد و سینما فلسطین بروجرد اکران می‌شوند.

سید غلامرضا نعمت پور معاون هنری، سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با بیان اینکه امسال برای هشتمین سال میزبان برگزاری جشنواره فیلم فجر در لرستان هستیم، درباره زمان اکران فیلم‌های منتخب جشنواره در لرستان، گفت: فیلم‌های جشنواره فجر از دوشنبه ۱۷ بهمن تا دوشنبه ۲۴ بهمن در سانس‌های ساعت ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ برای دوستداران هنر هفتم در سینما استقلال خرم آباد و سینما فلسطین بروجرد به نمایش در خواهد آمد.

یکی از فیلم‌هایی که در لیست اکران در لرستان قرار دارد فیلم غریب است، فیلم غریب برشی از دوران فرماندهی شهید محمد بروجردی را در منطقه غرب به تصویر می‌کشد و حامد عنقا فیلمنامه آن را با استفاده از کتاب محمد؛ مسیح کردستان اثر نصرت الله محمودزاده نوشته است.

اکران ۲۰ فیلم جشنواره فجر در خرم آباد و بروجردمحمد حسین لطیفی کارگردانی این فیلم و بابک حمیدیان، نقش شهید سرافراز لرستانی محمد بروجردی را در این فیلم ایفا کرده است.


این فیلم در سانس سوم ساعت ۳۰:۲۰ روز یکشنبه ۲۳ بهمن در سینما استقلال خرم آباد اکران خواهد شد.

سید غلامرضا نعمت پور گفت: علاقه‌مندان می‌توانند بلیط فیلم مورد نظر خود را از طریق سایت آی تیکت، ایران تیک و گیشه ۷ خریداری کنند.

برچسب ها: فیلم فجر ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.