معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت:توسعه سرویس منظم حمل کانتینری دریایی در بندر چابهار برای ذینفعان تجاری به مقاصد پر تکرار برای تمام رویه‌های گمرکی و توسعه فعالیت‌های تجاری با کشورهای همسایه در حال انجام است.

حسین شهدادی اظهارداشت: البته پر واضح است که گزاره کاهش زمان و هزینه پایین انتقال کالا فاکتور تعیین کننده برای استقبال صاحبان کالا، تجار و فعالان اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه اقدام قابل تقدیر و حمایت‌های مجموعه مدیران سازمان بنادر و دریانوردی و کشتیرانی جمهوری اسلامی در ایجاد خط کانتینری با تشدید تشریک مساعی و معطوف شدن اهتمام به حفظ، استمرار و توسعه خدمات حمل و نقل کانتینری در حال انجام است افزود: به طور قطع از اقدامات برجسته و ماندگار در توسعه تجارت ملی و منطقه‌ای در راستای اسناد بالادستی از قبیل توسعه سواحل مکران، رونق محور شرق خواهد بود.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در این راستا و با هدف حفظ و پایداری این خدمات اقداماتی نظیر تلاش برای کاهش زمان و هزینه‌های انتقال دریایی کانتینر، احصای نیازمندی‌های صاحبان کالا، صادر کنندگان و وارد کنندگان کالا و فراهم کردن بستر مناسب در ارائه خدمات تحویل به موقع کانتینر در مقصد و انعطاف پذیری و افزایش سرعت در ارائه خدمات اسنادی حمل و نقل دریایی کانتینر ضروری است.

وی فراهم کردن بستر ارائه خدمات به صورت رقابتی برای کانتینرهای SOC و کانتینرهای متعلق به سایر خطوط کشتیرانی، فراهم کردن بستر لازم برای خدمات کانتینری Door to Door برای کالاهای ترانزیتی و تامین و توسعه تجهیزات تخلیه و بارگیری و صفافی کانتینر در بندرچابهار را از دیگر ضرورت‌ها برای توسعه عملیات کانتینری و ضرورت اصلی رونق بندر شهید بهشتی چابهار عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار