سردار هادیانفر در جمع خبرنگاران خبر داد؛

اجرای طرح دریافت گواهینامه آسان در سمنان/ ۷ میلیون موتور سوار گواهینامه ندارند

رییس پلیس راهور فراجا گفت:از هفته آینده طرح گواهینامه آسان در استان سمنان اجرا می‌شود.

سردار هادیانفر با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین موضوعات مطرح شده از سوی مردم مربوط اصلاح هندسی معابر، حوزه شماره گذاری، مشکلات مربوز به موتورسیکلت‌ها و برخی نیز در بحث جرائم بود که به مشکلات مطرح شده رسیدگی شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در ادامه با اشاره به اجرای طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت بیان کرد: حدود ۱۲ میلیون موتورسیکلت سوار در کشور داریم که از این تعداد حدود ۷ میلیون نفر افرادی هستند که گواهینامه ندارند، ولی مهارت لازم را دارند و بیشترشان از موتور سیکلت برای امرار معاش استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: اولین شرط ثبت نام در طرح گواهینامه آسان این است که متقاضی صاحب موتورسیکلت باشد و بعد از آن مدارک مورد نیاز که قانونگذار تعیین کرده است اخذ می‌شود و اگر شرط اول را نداشته باشند می‌توانند به سایر آموزشگاه‌های موتورسیکلت که در کشور داریم مراجعه کنند و روال عادی را برای اخذ گواهینامه طی کنند.

سردار هادیانفر از اجرای طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت در شهرستان‌ها خبرداد و گفت: از هفته آینده طرح گواهینامه آسان در استان سمنان اجرا می‌شود و به مرور در سایر استان‌ها نیز اجرایی خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در طرح گواهینامه آسان ملاک بر آموزش عملی است و بنابراین است که ۷ میلیون موتورسیکلت سوار وقتی برای ثبت نام و دریافت گواهینامه مراجعه می‌کنند بتوانند در یک روز گواهینامه خود را اخذ نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار