وقوع ۱۶ ساعت کولاک در محور‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به وقوع ۱۶ ساعت کولاک در محور‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت : با تلاش نیرو‌های راهداری همه محور‌های اصلی و فرعی استان باز است.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش شدید برف در محور‌های مختلف استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت : اکنون تمامی محور‌های اصلی و فرعی باز است.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه تعداد زیادی خودرو در محور‌های مختلف استان بودند و در برخی مسیر‌ها راه برای تردد خودرو‌های راهداری نبود، نیرو‌های ما برخی محور‌ها را به صورت دستی باز کردند.

وی افزود: شب گذشته (۱۹ بهمن) تمرکز اصلی بر محور‌های اصلی و فرعی بود و پس از این سراغ محور‌های روستایی خواهیم رفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام بیش از ۶۲۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محور‌های استان خبر داد و عنوان کرد: بیش از ۳۶۰۰ تن شن و نمک در مسیر‌های اصلی و فرعی پاشیدیم.

کرمی از پای کار بودن ۲۵۲ نیرو راهداری و ۱۷۱ دستگاه ماشین‌آلات یاد کرد و افزود: پنج مقطع ریزش برداری هم در مسیر‌های مختلف انجام دادیم.

وی با اشاره به رهاسازی ۵۸۴ دستگاه خودرو گرفتار در برف، از مردم خواست در چنین شرایطی به جز در موارد ضروری وارد محور‌ها نشوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اضافه کرد: بارش تقریبا تمامی محور‌های استان را درگیر کرده بود و محدود به منطقه خاصی نبود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.