مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان از روند برگزاری طرح از محله تا انجمن بازدیدکرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان در سفر یک روزه خود به شهرستان زابل از روند برگزاری طرح از محله تا انجمن بازدید کرد.

 مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی استان به همراه معاون توسعه ومنابع که به شهرستان زابل سفر کرده بود با توجه به اهمیت کشف استعدادیابی فرهنگی وهنری ،،از نزدیک درجریان روند اجرای طرح بزرگ استعدادیابی ،از محله و مدرسه تا انجمن قرار گرفت.

 اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل با همراهی انجمن شعر و ادب آزادسرو جهت برنامه ریزی برای آینده و کشف استعدادهای فرهنگی هنری در حال اجرای طرح بزرگ استعدادیابی با عنوان از محله و مدرسه تا انجمن می باشد.

 در این طرح در محلات،کانونهای مساجد و مدارس منطقه ی سیستان اکیپ های متعددی هر روزه با طرحی کارشناسی شده و هدفدار در حال کشف استعدادهای دانش آموزان و سایر اقشار جامعه می باشد.

  طرح موسسه تا انجمن دارای سطوح مختلفی می باشد که یکی از این سطوح پیدا کردن استعدادها و مراحل بعدی آموزش در راستای استعداد مورد نظر و در نهایت تجلیل از استعدادهای برتر،چاپ و انتشار آثار و جذب این افراد به انجمن ها می باشد،که در چهار روز نخست از برگزاری این طرح نزدیک به ششصد نفر از اقشار مختلف با تکیه بر سنین پایین وارد این طرح شده اند و پس از اجرای سطح اول این طرح آثار آنها دریافت شده است.

در سفر یک روزه مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی به منطقه سیستان ،بازدید از اداره زابل ،بازدید پلاتو زابل ،بازدید طرح آسیبهای اجتماعی ،بازدید از مجتمع فرهنگی زابل و نگارخانه و نمایشگاه دهه فجر ،بازدید از کتابخانه زابل ،بازدید از دبیرستان دانشگاه زابل وبازدید از زمین مجتمع فرهنگی هنری نیمروزصورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار