مهدی رشیدی گفت :برای حوزه آب ۲۲۷۰ میلیارد تومان و برای راه‌های روستایی نیز ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

مهدی رشیدی گفت :  تمام روستا‌های بالای پنجاه خانوار از نعمت راه آسفالت برخوردار می‌شوند،  تمام تلاش ما این است که برای دور بعدی سفر رئیس جمهور به استان پروژه‌ای نیمه تمام نداشته باشیم.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت :  ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان است که علاوه بر این رقم برای هشت هنرستان به رقم هشتصد میلیارد تومان و آب‌های مرزی سرانی و پرسه سو هم اعتبارات قابل توجهی اختصاص می‌یابد.

رشیدی در خصوص پروژه جنگل گلستان به بجنورد نیز گفت: با توجه به اینکه برای این پروژه در سفر رییس جمهور هشتصد میلیارد تومان مصوب شده در حال حاضر ۱۲۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته و ده کیلومتر از راه هم آماده آسفالت است.

به گفته او ؛ تمام تلاش این است تا ۳۲ کیلومتر راه باقی مانده از پروژه جنگل گلستان به بجنورد نیز در بازه زمانی مشخص به اتمام برسد.

رشیدی گفت : روکش آسفالت در سال‌جاری به ۲۰۰ کیلومتر رسیده این درحالیست که میانگین آسفالت پنج سال گذشته ۲۸ کیلومتر بوده است.

گفتنی است ؛ مصرف آب شرب استان نود میلیون متر مکعب است که در سفر رئیس جمهور به استان برای حوزه آبیاری نوین در بخش کشاورزی و منابع طبیعی دو هزار میلیارد تومان مصوب شد که امیدواریم تحول خوبی را شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.