برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۱۰۰ نقطه خراسان جنوبی

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بیش از ۱۰۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن از مردم بـزرگ و آگـاه خراسان جنوبی و تـمامی گـروه‌ها، احـزاب و تشـکل‌های وفـادار به آرمـان‌های انـقلاب اسـلامی برای شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن دعـوت کرد تا بار دیگر با حضـور حماسـی، انـقلابــی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنۀ آوردگاه مراسم یـوم‌ الله ۲۲ بهمـن و رزمایش اقتدار و افتخار، اتحاد ملی را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های بلنـد بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضـرت امام خـمـینی (ره)، شهدای گرانقدر و مقـام معظـم رهبـری حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی  تـجـدیـد بیـعت کنند.

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی آمده است:

 بهمن،  ماه دلدادگی عاشقانی است که با عشق به کلام و پیام معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) خود را به خط خون و آتش زدند و واژه‌های تکبیر و شهادت را در همه جای این میهن معنا بخشیدند.

دهۀ فجر، کلید گشاینده در‌های پیروزی به روی این ملت عظیم بود که استقلال، آزادی،  جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که افق‌های پیشرفت و امید را  پیش روی ملت مبارز و قهرمان ایران روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد.

در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرفرازتر از همیشه با شعار محوری ایران استوار- چهل و چهار سال افتخار شاهد درخشش خورشید انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی و انقلابی مردمی  بوده که در پگاه روشن ۲۲ بهمن مطلع غزل زیبای پیروزی ملتی آزاده و حق طلب شد.

مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ساعت ۰۹:۳۰ صبح در مرکز بیرجند میدان شهدا- خیابان شهدا- میدان ابوذر  - خیابان ارتش- خیابان پاسداران- میدان قدس است.  

سخنران محوری مراسم ۲۲ بهمن حسینی معاون محترم پارلمانی رئیس جمهور  است.  

برچسب ها: 22 بهمن ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار