مجتمع مس، در اردوی جهادی درمانی به مناسبت گرامیداشت شهدای سلامت، به بیش از ۳هزار نفر از اقشار کم برخوردار شهربابک خدمات رایگان ارائه کرد.

حسین محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک گفت: در این اردوی جهادی درمانی که در هنرستان کشاورزی برادران شهید نبی زاده برگزار شد، افراد کم برخوردار در حوزه‌های مختلف از جمله دندانپزشکی، بینایی سنجی، روانشناسی، سونوگرافی، متخصص داخلی، متخصص اطفال، روانشناسی، پزشک عمومی و زنان و زایمان خدمات درمانی و دارویی رایگان دریافت کردند.

او افزود: مجتمع مس قبل از برگزاری اردو با اعزام تیم‌ها به مناطق مختلف نسبت به غربالگری مناطق اقدام کرده و افراد واجد شرایط دریافت خدمات را با سرویس ایاب و ذهاب از روستا‌ها به محل اردو اعزام کرده است.

او با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از پزشکان جهادی این اردو شهربابکی بوده اند، تصریح کرد: در کنار بخش‌های درمانی، فضایی شاد و مفرح برای کودکان حضور یافته در اردو نیز ایجاد شد که آموزه‌های پزشکی و درمانی در قالب بازی و شعر به آنان آموزش داده شد.

محمودی به رایگان بودن تمامی خدمات و دارو‌ها برای افراد کم برخوردار اشاره کرد و گفت:علاوه بر تحویل داروی رایگان، تعداد ۲۰۰ عینک رایگان نیز به ویزیت شدگان بخش بینایی سنجی اهدا شد.

او افزود: به دنبال آماده سازی محل برگزاری اردوی جهادی درمانی، اقداماتی در خصوص بهسازی بخش‌هایی از هنرستان کشاورزی برادران شهید نبی زاده نیز از سوی مجتمع مس شهربابک نیز صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: مجتمع مس شهربابک امیدوار است در آینده‌ای نزدیک با خرید تجهیزات مورد نیاز پزشکی و حضور در مناطق کمتر برخوردار شهربابک با همکاری پزشکان جهادی به اقشار کم برخوردار خدمات رایگان ارائه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار