معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروزه جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و دشمنان آن در اوج خفت و خواری هستند.

 رحمدل بامری  در مراسم افتتاح طرح‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شهرستان فنوج اظهارداشت: دشمن از تمام ظرفیت‌های خود علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده، اما ماحصل آن عزت و افتخار این نظام بوده است.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب همواره مقابل جمهوری اسلامی با ناامیدی برخورد کرده‌اند و نقشه‌های آن‌ها در این ۴۴ سال موفق نبوده بنابراین هم‌اینک با سیاست جنگ ترکیبی وارد شده‌اند، اما با این سیاست هم موفق نمی‌شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دشمن بداند امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی است و با اقتدار خود بزرگترین قدرت‌های جهانی را به چالش کشانده است.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در آخرین تلاش‌های خود بعد از اینکه ناکام شدند، سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دادند.

بامری اظهارداشت: سپاه پاسدارانی که در خط مقدم مبارزه با گروهک تکفیری - تروریستی داعش قرار گرفت و نیرو‌های خود را فدای نجات کل بشریت کرد.

وی با بیان اینکه بر خود می‌بالیم که همراه و خدمتگزار مردم باشیم، افزود: مسوولان باید خود را مدیون مردم و خدمتگزار آن‌ها بدانند و در مسیر رفع مشکلات مردم با تمام وجود تلاش کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان به ولایتمدار بودن مردم فنوج اشاره کرد و اظهارداشت: مردم این شهرستان با حضور در تمامی عرصه‌ها همواره پای نظام، ولایت و انقلاب ایستاده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار