عملیات اجرایی کارخانه عمل‌آوری و بسته‌بندی ماهی و میگو با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۵ نفر ثابت و ۶۰۰ نفر فصلی در بندر ریگ شهرستان گناوه آغاز شد.

 استاندار بوشهر در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه عمل‌آوری و بسته‌بندی ماهی و میگو در شهرک صنعتی ریگ اظهار داشت: ما مردم انقلابی ایران اسلامی با تبعیت پذیری از رهبر، امام و شهدا در راستای پیشرفت و توسعه کشور، شبانه‌روزی پیگیری و دنبال می‌کنیم. و در این زمینه هیچ گونه تعللی نداریم.

احمد محمدی‌زاده با اشاره به روند تکمیل زنجیره ارزش آبزیان در استان گفت: زنجیره ارزش در حوزه آبزیان در استان بوشهر از تولید لارو تا پرورش، عمل‌آوری و سردخانه و صادرات با سرعت در حال تکمیل است که امید است به زودی شاهد راه اندازی صنعت غذایی آماده میگو در استان نیز باشیم.

او با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بیان کرد: در اسرع وقت نیازمندی‌های این پروژه نظیر آب، برق و همه آنچه وظیفه دولت و در اختیار ما است را در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌دهیم.

استاندار بوشهر ادامه داد: پشتیبانی‌های لازم از سرمایه گذار انجام می‌شود تا تکمیل پروژه با سرعت مناسب و در زمان کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد و با ارزش اقتصادی باشد.

عملیات اجرایی پروژه عمل‌آوری ماهی و میگو با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان با عملکرد روزانه ۶۰ تن ماهی و میگو و با ظرفیت ۴۰۰ تنی سردخانه زیر صفر آغاز شد.

با تکمیل پروژه برای ۶۴۵ نفر به طور ثابت و فصلی در این پروژه اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد و امید است تا شهریور طرح به بهره‌برداری برسد.

در این آئین ۲۰۰ جلد سند مالکیت معادل ۷۷ هکتار از اراضی شهرک صنعتی بندر ریگ توسط مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر به مدیر کل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تقدیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.