پروژه‌های آب رسانی روستا‌ها رکورد دار بیشترین طرح‌های دهه فجر

فرماندار ویژه سیرجان گفت: حجم پروژه‌های آب رسانی به روستا‌ها در سیرجان نسبت به دیگر پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی بیشتر بوده است.

علی یعقوبی پور گفت:در ایام الله دهه فجر، ۱۸ طرح آب رسانی با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که ۶۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه سیرجان در این باره افزود: یکی از خواسته روستاییان در مناطق مختلف شهرستان بهره مندی از آب پایدار و با کیفیت است که شهرستان در این دوره با جهش چشمگیری روبرو بوده است.

فرماندار ویژه سیرجان با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته و روستایی را محور اصلی برنامه‌های دولت قرار دارد، تاکید کرد: رفع مشکلات مناطق روستایی در حوزه‌های مختلف باید مورد توجه جدی مدیران قرار گیرد.

او افزود:در بخش پاریز نیز سه پروژه آبرسانی از جمله افتتاح شبکه آب آشامیدنی مجتمع گوش ترکی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، فاز دوم شبکه آب رسانی مجتمع بید خواب و باغ خشک به ارزش ۵۰ میلیارد ریال و همچنین شبکه آبرسانی مجتمع روچون، هندیز و سه گلو با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و بهره مندی بیش از ۱۳۹ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۴۰۹ نفر به بهره برداری رسید.

یکی از نکته‌های جالب طرح‌های افتتاحی شهرستان سیرجان این است که حجم پروژه‌های آب رسانی به روستا‌ها نسبت به دیگر پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی دیگر بیشتر بوده است و حتی تمجید مدیران استان، را هم در پی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار