بازدید سرزده دادستان اردکان از مرکز اقامتی میان مدت پر پرواز

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اردکان به طور سرزده از مرکز اقامتی میان مدت پر پرواز بازدید کرد.

دادستان اردکان در این بازدید که با همراهی رئیس بهزیستی صورت گرفت ضمن حضور در بخش های مختلف این مرکز و صحبت با مدیر و پرسنل کمپ پر پرواز از نزدیک در جریان خدمات و فعالیت های این مرکز اقامتی قرار گرفت.

دشتکیان در این بازدید از مدیر و پرسنل مرکز در خصوص نحوه عملکرد،نوع خدمات ارائه شده به گروه هدف در قالب برنامه های گروه درمانی، تخفیف در تعرفه های اخذ شده از خانواده های مراجعین ، کاریابی برای بهبود یافتگان و تلاش در معرفی افراد واجد شرایط به بهزیستی برای دریافت وام اشتغال تشکر کرد.

او با بیان اینکه ریشه بسیاری از جرایم، نابهنجاری ها و آسیب های اجتماعی ،اعتیاد ، مصرف و ارتکاب جرایم مرتبط با مواد مخدر است اظهارداشت: حسب قوانین کیفری حاکم، اعتیاد به مواد مخدر جرم و مرتکب مستوجب مجازات است مگر معتادانی که با مراجعه به مراکز مجاز، اقدام به درمان نموده و گواهی مربوطه دریافت و علاوه بر آن تجاهر به اعتیاد نداشته باشند.

دشتکیان اضافه کرد: هماهنگی های لازم جهت دستگیری معتادان متجاهر و انتقال به مراکز درمانی اجباری استان انجام شده و در ادامه خواستار اعمال برخی اقدامات اصلاحی جهت بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مقیمان مرکز با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرستان شدند.

جمال پایه دار رییس بهزیستی اردکان نیز در این بازدید اظهار کرد: در حال حاضر یک مرکز اقامتی میان مدت(کمپ) و یک مرکز درمان سرپایی در شهرستان اردکان با مجوز سازمان بهزیستی در زمینه بهبودی و ترک اعتیاد فعال می باشند.

جمال پایه دار افزود: امسال ۴۷۰ نفر از مددجویان به مراکز ترک اعتیاد برای درمان معرفی و در این زمینه مبلغ ۲۶۰ میلیون ریال یارانه پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار