امام جمعه قم:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

آیت الله سعیدی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، توطئه‌های پیچیده دشمنان را خنثی خواهد کرد.

 آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را فریضه‌ای سیاسی و عمل صالح دانست و گفت: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی، اقتدار آفرین و نشانه در صحنه بودن ملت ایران برای دفاع از ولایت و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه قم با بیان اینکه دشمنان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در هراس هستند، افزود: حضور پرشور مردم، توطئه‌های پیچیده دشمنان را از بین می‌برد و نشانه استحکام درونی است.

او با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف و بدبین کردن مردم نسبت به نظام اسلامی گفت: راهبرد دشمن ایجاد اختلاف است و ۴۴ سال است که توطئه‌های دشمنان با شکست مواجه می‌شود.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه امروز در یک پیچ تاریخی قرار داریم، افزود: به حول قوه الهی، ملت ایران از این مسیر عبور خواهد کرد و آینده روشن ملت ایران، تضمین شده است.

خطیب جمعه قم با اشاره به عفو اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: این عفو بر پایه رحمت و رافت اسلامی و برای جبران اشتباهات بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر صورت گرفت.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه باید قدر رهبر انقلاب را بدانیم، افزود: به حول قوه الهی با عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، همه ناهمواری‌ها هموار خواهد شد.

او همچنین با اشاره به وقوع زلزله در کشور‌های ترکیه و سوریه با بازماندگان زمین لرزه اخیر ابراز همدردی و بر کمک رسانی به زلزله زدگان تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار