امام جمعه گرگان:

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه شرعی و ملی است

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی گفت: مشارکت در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، بیانگر انسجام ملت علیه دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان امروز ۲۱ بهمن در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه گرگان با دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: شرکت در این راهپیمایی یک وظیفه شرعی و ملی برای همه است که می‌تواند تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران را خنثی و نقشه بر آب کند.


امام جمعه گرگان گفت: امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا با همراهی رژیم غاصب صهیونیستی و آل سعود در صدد هستند با استفاده از ابزار‌های رسانه‌ای خود امنیت و آرامش در جمهوری اسلامی ایران را بر هم بزنند.


او افزود: در این شرایط حساس داخلی و بین المللی حضور پرشور و گسترده مردم مشت محکمی بر زیاده‌خواهی دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی ایران بوده و نشانه‌ای از پایبندی و دلدادگی مردم به کشور است.


نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه در کشور مشکلاتی وجود دارد، اما مردم برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی آماده و استوار هستند، گفت: در ۲۵۰ سال اخیر کشور، زعما و بزرگان متعددی مانند میرزای شیرازی، میرزا کوچک‌خان جنگلی، شهید مدرس، رئیس علی دلواری برای آزادی کشور از چنگ استبداد و استکبار جانفشانی‌های بسیاری کردند که در نهایت حضرت امام خمینی (ره) با همراهی ملت موفق شد آزادی و استقلال را به مردم هدیه دهد.


امام جمعه گرگان با اشاره به وقوع زمین لرزه در شهرستان خوی و همچنین کشور‌های سوریه و ترکیه از مردم خواست با توجه به سرمای هوا در این مناطق در ارسال کمک‌های انسان دوستانه مشارکت داشته باشند.

 

منبع: صدا وسیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.