عزیزالله سیفی، از عزم جدی شورای ششم یزد برای رفع مشکلات محلات کمتر برخوردار و تکمیل پروژه های نیمه تمام خبرداد.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه در سال نخست شروع به فعالیت این شورا با توجه به اینکه بودجه توسط شورای قبل بسته شده بود، رویکرد فعالیت شهرداری و شورای شهر را بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گذاشتیم گفت: مهمترین پروژه‌ای که در دوره قبل شروع شده بود و تنها گودبرداری آن انجام شده بود پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شهدای نعیم آباد بود و برای تکمیل نیاز به اعتبار قابل توجهی داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: با همکاری صورت گرفته در شهرداری و شورای شهر و اهتمام ویژه‌ای که صورت گرفت، اعتبار لازم تامین شد و توانستیم بخشی از نیاز‌ها را تامین کنیم.

او افزود: علاوه بر این پروژه، به دیگر پروژه‌های نیمه تمام روی آوردیم و موفق شدیم تا پایان سال گذشته هر هفته و هر روز پروژه‍‌هایی را آماده کرده و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

سیفی خاطرنشان کرد: برای امسال هم علاوه بر اینکه رویکرد تکمیل پروژه‌های نیمه تمام همچنان در دستور کار بود، برنامه‌ریزی را برای توسعه بیشتر شهر یزد و با نگاه ویژه به مناطق کمتر برخوردار قرار دادیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد به وقوع دو سیل بسیار بزرگ در ابتدای امسال و همچنین چند ماه اغتشاشات اشاره کرد و گفت: با وجودی که این دو سیل و اغتشاشات خسارت‌های زیادی به شهر وارد کرد و شهرداری باید به جبران این خسارت‌ها می‌پرداخت، اما اقدامات بسیار خوبی هم از سوی شهرداری برای شهر و مردم انجام گرفت.

او با اشاره به اینکه شهرداری یزد در مجموع امکانات حداقلی برای مقابله با سیل را نداشت گفت: ما حتی یک کف کش و یک بیل بکهو برای مدیریت زمان سیل نداشتیم و از دیگر استان‌ها کمک گرفتیم، اما شهرداری پس از سیل امکانات بسیار زیادی را خریداری کرد و الان در حوزه مدیریت بحران جایگاه بسیار خوبی دارد.

علی مطلق یکی از معتمدان محله مریم‌‍ آباد هم در ابتدای این مراسم با تقدیر از شورای ششم شهر یزد و شهردار بابت خدماتی که در راستای توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار انجام می‌دهند گفت: از شورای شهر چهارم به صورت مستمر به دنبال آن بودیم که پروژه زیرگذر صاحب الزمان (عج) افتتاح شود.

او ادامه داد: با وجود پیگیری‌های زیادی که انجام می‌گرفت در هیچ یک از شورا‌ها نتوانستیم نتیجه بگیریم و خوشبختانه در این دوره شهرداری و شورای ششم شهر یزد این طرح به تصویب رسید.

مطلق ادامه داد: وضعیت میدان صاحب الزمان (عج) همیشه با ترافیک بسیار سنگین و شدید و البته تصادفات جانی و مالی زیادی همراه بود و یکی از نیاز‌های اصلی این منطقه اجرای این زیرگذر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
شما آسفالت خیابان ها و سنگ فرش پیاده روها و نمای خیابان ها و کوچه ها ی استان یزد را هنوز درست نکردید حالا ادعا می کنید که می خواهید به مناطق کم برخوردار رسیدگی کنید جالبه!!!
آخرین اخبار