نشست خبری فیلم سینمایی متروپل با حضور کارگردان، تهیه کننده و برخی از عوامل این فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

محمد علی باشه آهنگر، کارگردان متروپل با حضور در نشست‌خبری این فیلم گفت: من بچه مترو پل هستم و آن چیزی که بایستی مقاومت مردم را برجسته می‌کرد حضور هنر فرهنگ و نگاه فرهنگی بود که در متروپل خلاصه می‌شود.

حسینی، تهیه‌کننده این اثر گفت: یک بخشی از فیلم، چون کامل نبود عذر خواهی می‌کنیم. فرصت ما محدود بود و تمام تلاش بر این بود که در این تایم کم بهترین محصولی که می‌شود داد را تولید کنیم.

وی ادامه داد: نسخه اصلی ۱۹۰ دقیقه است و اصراری بود که فیلم در جشنواره باشد. اصرار کردم که شاید بشود در موقعیت بهتری به نمایش در بیاید که نشد.

کارگردان این اثر گفت: فعلا وضعیت سینمای ما وضعیت نرمالی نیست. همانطور که در فیلم نشان دادیم ما در یک کشور تحت محاصره با شرایط خاص هستیم.

حسین باشه آهنگر، بازیگر این فیلم گفت: یکی از مهم‌ترین پارامتر‌هایی که ممکن است برای بازیگر مهم باشد این است که عزیزی را از دست بدهد. بودن در این فضا به هرحال خیلی متفاوت است. من خیلی منقلب شدم و امروز اولین باری بود که فیلم را دیدم. همچنین تاکید کرد ما نماینده دیگر دوستان هستیم که حضور نیافتند، چون دوستان آفیش بودند.

کارگردان افزود: بنظرم فیلم پیچیدگی خاصی ندارد که فهمش دشوار باشد. 

تهیه کننده این فیلم در خصوص برداشته شدن سیمرغ مردمی از سمت ایشان گفت: اینکه من این قدرت را داشته باشم خوب است؛ مخالفتی نبوده است و مسئله‌ای در جلسه بود که رئیس سازمان سینمایی هم حضور داشتند و گفتند احتمالا امسال نمی‌توانیم مسئله رای مردمی را داشته باشیم دلیل آن هم بحث اینترنت و آماده نبودن برخی از فیلم‌ها بود.

کارگردان این فیلم گفت: فیلم‌هایی که ارجاعات تاریخی طولانی مدت و پژوهش مستمر برای آن‌ها انجام می‌شود به عنوان اسناد تاریخی برای بعد‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: هیچ فیلم دفاع مقدسی نیست که در مدیای سینما و نمایش خانوادگی پخش بشود و آن فیلم به خزانه ما ضرر بزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.