سعید ارمغانی گفت: ما در بازی با تیم ملی بسکتبال ژاپن باید هوشیار باشیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره وضعیت تیم ملی در آستانه بازی با تیم ملی ژاپن در پنجره ششم جام جهانی اظهار کرد: بعد از مدت‌ها تلاش برای برپایی بازی تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی ژاپن منجر به نتایج خوبی نشد و هیچ کدام قبول نکردند که با ما بازی دوستانه برگزار کنند. طبق برنامه روز ۲۶ بهمن ماه عازم ژاپن می‌شویم  و در آنجا تمرین می‌کنیم.

او ادامه داد:  ژاپن تیم سرسختی است و همانطور که ما را در ایران اذیت کرد در خانه اش هم می‌آید تا به نتیجه برسد و باید هوشیار باشیم و از لحاظ فنی آماده این بازی شویم. تلاش می‌کنیم با مجموعه بازیکنانی که در اختیار داریم بهترین نتیجه را بگیریم.

ارمغانی گفت: البته برای حضور در جام جهانی بسکتبال به یک برد نیاز است و از این ۲ بازی برابر تیم‌های ژاپن وچین باید به هدف خود برسیم. در نبود حامد حدادی کار سختی پیش رو داریم، چرا که او کاپیتان تیم ملی محسوب می‌شود و انتخاب جایگزین برای چنین بازیکنی کار دشواری است.

سرمربی بسکتبال تصریح کرد: البته بازیکنانی که در اختیار داریم توانایی و پتانسیل بالایی دارند. به هر حال تیم‌های ذوب آهن و شهرداری گرگان در این مدت در لیگ داخلی و سوپر لیگ آسیا تعداد بازی‌هایی که انجام دادند باعث شده که ملی پوشان آن‌ها از لحاظ فیزیکی و ذهنی دچار خستگی شوند و ما هم باید تلاش کنیم که ریکاوری خوبی داشته باشیم تا خستگی از آن‌ها دور شود و با آمادگی بالا مهیای بازی با ژاپن شویم.

او درباره برنامه بعدی تیم ملی بسکتبال بعد از بازی با ژاپن گفت: پس از این بازی به سمت هنگ کنگ می‌رویم تا در آنجا یک بازی سخت با چین را پشت سربگذاریم. ما در خانه به چین باختیم و می‌رویم تا در آنجا به نتیجه خوبی برسیم. چین هم بازیکنان خوبی دارد که باتجربه هستند و ما هم باید برویم تا با عملکردی که از خودمان به نمایش می‌گذاریم بهترین نتیجه را به دست آوریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار