حجت الاسلام والمسلمین نوری و محمدرضا حسین نژاد با صدور پیامی مشترک ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از آحاد مردم غیور و انقلابی استان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و استاندار خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن پیام مشترک صادر کردند.

در این پیام آمده است:

امروز ایران چهل و چهارمین سالگرد پیروزی خود را جشن میگیرد و این نشان دهنده این است که مردم ما همچنان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

آگاهی و بصیرت مردم ایران از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی آنچنان افزایش یافته که هیچ طوفانی نمی‌تواند بر ریشه‌های قوی این نظام آسیب وارد کند و دشمنان بدانند با هر ترفندی هرگز نخواهند توانست مردمی که سالیان سال با دین و ارزش‌های آن عجین شده اند را از اسلام و مبانی آن دور کنند؛ و اینک نامگذاری چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی با نام «ایران استوار» بیانگر این است در تمام فراز و نشیب‌های ایران، با تبعیت مردم و حضور رهبری ایران استوار مانده است.

اینجانبان فرارسیدن ۲۲ بهمن این روز تاریخی را به تمام اقشار مردم عزیز استان خراسان شمالی تبریک عرض کرده و امید است که همواره در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب، ادامه دهنده راه امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی باشیم و فردا همزمان با سراسر کشور همچون سال‌های گذشته پرقدرت‌تر و باشکوه‌تر در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد.

برچسب ها: 22 بهمن ، دعوت از مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.