حسینی گفت: دولت می‌خواهد از شرکت‌های دانش بنیان که تولید محصول می‌کنند و به کشور سود می‌رسانند حمایت می‌کند.

حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در جمع مردم بیرجند در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم این استان در دور اول و دوم سفر رئیس جمهور به استان، نشان دادند که پای اسلام و انقلاب ایستاده اند.

او افزود: هم اکنون در توسعه انسانی که ملاکی مهم است و می‌تواند به پیشرفت کشور کمک کند، ۷۰ پله ترقی کرده ایم و رشد علمی ما ۱۱ برابر قبل شده است.

حسینی عنوان کرد: بیش از ۷ هزار شرکت دانش بنیان در حال فعالیت هستند و این‌ها آثار اقتصادی دارد که تبدیل به محصول انبوه شده  و دولت نیز از آن‌ها حمایت می‌کند.


بیشتر بخوانید


معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: به مردم اطمینان می دهم که خدمت دولت ادامه دارد و خدمت باعث امید و نشاط مردم می شود.

او گفت: دشمنان فکر می کنند که می توانند الان برای ما تصمیم گیری کنند و آن ها باید بدانند که آن زمان تمام شده است و ایران مستقل و آزاد است و وابستگی به دشمن ندارد.

حسینی با اشاره به اینکه معدود افرادی بوده اند که منافع خودشان را دنبال می‌کردند، اظهار کرد: باید بخش خصوصی را تقویت کنیم و این را بدانیم که باید اتحاد داشته باشیم و کشور را رشد دهیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه باید کار اصلی خودمان را انجام دهیم تصریح کرد: شرق و غرب باور نمی‌کردند که انقلاب پیروز شود، اما توده‌های مردم این اتفاق را به رهبری امام خمینی (ره) رقم زدند و انقلاب اسلامی ایران پیروز شد.

او ادامه داد: هم اکنون نیز تمامی مردم پای کار هستند و کمک می‌کنند و این نشانگر این است که کشور رو به پیشرفت است.

حسینی با اشاره به طرح مولدسازی گفت: این طرح می‌تواند به پیشرفت طرح‌های مختلف کشور کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.