استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، نشان از عبوری موفقیت‌آمیز از گردنه‌های سخت‌گذر انقلاب اسلامی دارد.

غلامعلی حیدری در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، همراهی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب را رمز ماندگاری و تداوم نظام دانست و گفت: حضور در صحنه مردم همواره نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است.

وی اظهار داشت: حضور هر ساله مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، نشان از عبوری هوشمندانه و موفقیت‌آمیز از پیچ‌های تاریخی و گردنه‌های سخت‌گذر انقلاب اسلامی دارد که با سرانگشت هدایت، درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و بصیرت مردم شجاع و مقاوم ایران اسلامی و شناخت و درک درست لحظه‌ها و حضور به موقع در صحنه‌های مختلف رقم می‌خورد.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در ۴۴ سال گذشته به رغم وجود انواع تحریم‌ها و تهدید‌ها و در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات اخیر با عبور از از انواع فتنه‌ها و تهدید‌ها هم اکنون تبدیل به درخت تنومندی شده است و همراهی مردم این درخت تنومند را از آسیب‌های دشمن مصون نگه داشته است.

وی ادامه داد: همانطور که دیدیم ملت ایران در آشوب‌های اخیر دشمنان قسم خورده این نظام، با بصیرت، هوشیاری و آگاهی لازم توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند، از این رو حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همانند سال‌های گذشته دشمنان را مایوس و ناامید و نقشه‌های استکبار را خنثی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار