شهرک‌نشینان صهیونیست برای پنجمین هفته متوالی در اراضی اشغالی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

هزارن نفر از صهیونیست‌های حاضر در فلسطین اشغالی مطابق معمول، علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و کابینه وی به خیابان‌ها آمدند.

خبرگزاری شهاب گزارش داد که شامگاه امروز شنبه، هزاران نفر از صهیونیست‌ها در شهر‌های مختلف به ویژه تل‌آویو علیه نتانیاهو تظاهرات برگزار کردند. صهیونیست‌ها با در دست داشتن یک ترازو که نشان دستگاه قضاست، نسبت به تغییرات قضایی که به دستور نتانیاهو انجام خواهد شد، اعتراض خود را نشان دادند.

این تظاهرات برای پنجمین هفته متوالی است که برگزار می‌شود. پیش بینی می‌شود که هزاران تن دیگر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی به تظاهرات امشب در تل آویو و دیگر شهر‌های سرزمین‌های اشغالی و در اعتراض به طرح "یاریو لیوین" وزیر دادگستری صهیونیست در خصوص اصلاحات قضایی اضافه شوند.

معترضان در مخالفت با آنچه کودتا علیه حکومت رژیم صهیونیستی خوانده می شود، به خیابان‌ها آمدند؛ اشاره آنان به طرح یاریو لیوین وزیر دادگستری دولت نتانیاهوست که مدافع پروژه جنجال برانگیز اصلاح نظام قضایی است. لیوین تمرکز خود را بر تهیه طرح قوانین لازم برای انجام اصلاحات در سیستم قضایی رژیم صهیونیستی معطوف کرده تا آن را در پایان ژانویه به کمیسیون قانون گذاری و برای تغییر قانون اساسی در کنست بفرستد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
خداروشکر بوسیله خودشون از بین بروند
آخرین اخبار