انتصاب مدیرکل حفاظت و اطلاعات دیوان عدالت اداری

شفیعی، به سمت مدیرکل حفاظت و اطلاعات دیوان عدالت اداری منصوب شد.

طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه علی شفیعی، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان کرمان به سمت مستشار تجدیدنظر دیوان عدالت اداری منصوب شد، همچنین طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی، رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه شفیعی به سمت مدیرکل حفاظت و اطلاعات دیوان عدالت اداری منصوب شد.

در حکم انتصاب مستشار تجدیدنظر دیوان عدالت اداری که به امضای حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ریاست قوه قضاییه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

علی شفیعی از سال ۱۳۷۹ به عنوان قاضی تحقیق محاکم عمومی و انقلاب کرمان فعالیت قضایی خود را آغاز و همچنین در سمت‌های دادرس علی البدل محاکم عمومی و انقلاب، رییس شعبه ۱۹ محاکم عمومی کرمان، سرپرست مجتمع قضایی شماره یک کرمان و معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فعالیت کرده است. او از سال ۱۳۸۷ به عنوان مستشار دادگاه‌های تجدیدنظر استان کرمان و رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان به شهروندان خدمت کرده است.

علی شفیعی قاضی کمیسیون رسیدگی به امور آب‌های زیر زمینی استان کرمان و عضو کمیسیون حل اختلاف مالیاتی کرمان بوده و به عنوان قاضی نمونه کشوری و همچنین به عنوان مدیر حفاظت برتر در سطح کشور مورد تشویق قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار