مسابقات فوتسال برای کمک به زلزله زدگان خوی

به همت منطقه آزاد ماکو مسابقه دوستانه فوتسال برای کمک به زلزله زدگان خوی برگزار شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو در حاشیه برگزاری این رویداد در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت این سازمان، مسابقه دوستانه فوتسال به منظور کمک به زلزله زدگان خوی با حضور افتخاری جواد خیابانی و جمعی از بازیکنان اسبق تیم ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بهنام امیریان با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقه دوستانه ایفای مسئولیت اجتماعی به عنوان یکی از مسئولیت‌های مهم سازمان منطقه آزاد ماکو است افزود: این مسابقه در راستای جمع آوری کمک‌های مردمی و نوع دوستی شهروندان برای کمک به زلزله زدگان شهرستان خوی انجام شد.

وی  اظهار داشت: در  و خرید بلیط برای ورود به سالن این مسابقه به صورت گلریزان بوده و مبلغ هر بلیط ٢٠ هزار تومان تعیین شده بود که بسیاری از خیرین آخرت اندیش بخاطر کمک به مردم زلزله زده خوی هر بلیط را به قیمت‌های بالاتری خریداری کردند.

در این مسابقات که با حضور مسئولان منطقه آزاد ماکو، نماینده مردم منطقه در مجلس و فرماندار شهرستان ماکو در سالن ۲۰۰۰ نفری ماکو برگزار شد، تیم رسانه صدا و سیما، جواد خیابانی و میثاقی نیز حضور داشتند و مورد استقبال بی نظیر شهروندان قرار گرفت.

کمک‌های جمع آوری شده در قالب تهیه اقلام اساسی مورد نیاز از جمله مواد خوراگی، گرمایشی و… در اختیار مردم نیازمند زلزله زده قرار می‌گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.