۱۰ فیلم در هفتمین روز جشنواره فیلم فجر مشهد اکران می‌شود

در هفتمین روز از بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد ۱۰ فیلم در سینما‌های مشهد به نمایش درمی‌آید.

بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد که از ۱۷ بهمن آغاز شده با اکران ۲۰ فیلم در سینما‌های سیمرغ، ویلاژتوریست، پارک بازار، آفریقا و برفی به روز‌های پایانی نزدیک می‌شود.

فیلم‌های «شماره ۱۰»، «یادگار جنوب»، «چرا گریه نمی‌کنی»، «عطرآلود»، «کت چرمی»، «جنگل پرتقال»، «سرهنگ ثریا»، «روایت ناتمام سیما»، «در آغوش درخت»، «بعد از رفتن»، «هوک»، «آه سرد»، «اتاقک گلی»، «پرونده باز است»، «آن‌ها مرا دوست داشتند»، «هایپاور»، «غریب»، «کاپیتان»، «بعداز رفتن» و «سینما متروپل» ۲۰ فیلمی است که در بیستمین جشنواره فیلم فجر در سینما‌های مشهد به نمایش گذاشته شده است؛ بنابراین گزارش تا ششمین روز جشنواره ۱۶ فیلم در ۶ سینمای سیمرغ، هویزه، آفریقا، ویلاژتوریست، برفی و پارک بازار نمایش داده شده است.

همزمان با روز‌های پایانی و در هفتمین روز از این جشنواره ۱۰ فیلم شامل «اتاقک گلی»، «در آغوش درخت»، «سرهنگ ثریا»، «سینما متروپل»، «عطرآلود»، «کاپیتان»، «آن‌ها مرا دوست داشتند»، «غریب»، «پرونده باز است» و «هوک» در سینما‌های آفریقا، ویلاژتوریست، برفی، سیمرغ، پارک بازار و همچنین سینما هویزه ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه اکران می‌شود.

بر اساس این گزارش فیلم کاپیتان در سانس ۱۷:۳۰ و فیلم‌های «اتاقک گلی» و «در آغوش درخت» در سانس ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ سینما سیمرغ به نمایش در می‌آید، همچنین فیلم «سرهنگ ثریا» در سانس ۱۹:۳۰ سینما برفی اکران می‌شود.

بر اساس این گزارش فیلم «سینما متروپل» در سانس ۱۹:۳۰ سینما‌های آفریقا و پارک بازار و فیلم «عطرآلود» در سانس ۱۹:۳۰ سینما ویلاژتوریست به نمایش در می‌آید.

همچنین در هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر مشهد سه فیلم «آن‌ها مرا دوست داشتند»، «پرونده باز است» و «هوک» در سه سانس ۱۵، ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ و با توجه به استقبال مخاطبان از فیلم «غریب» این فیلم در سانس فوق‌العاده و در ساعت ۲۱:۳۰ ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در سینما هویزه اکران می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.