معاون استاندار اردبیل از فعال‌سازی ۹۵ واحد تولیدی راكد در استان با اشتغال‌زایی بیش از ۶۰۰ نفر در دولت سیزدهم خبر داد.

ياسر عبداللهی عابد در آيين آغاز بهره‌برداری رسمی از ۳ واحد توليدی در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبيل گفت: در دولت سيزدهم ۹۵ واحد تولیدی راكد با تلاش و همت مسؤولان استانی و مديران بانکی به چرخه توليد بازگشت كه اشتغال ایجادشده در اين واحدها بيش از ۶۰۰ نفر بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل می گوید: با همكاری بانک‌ها ۱۴ واحد صنعتی تملک‌شده از سوی بانک‌ها تعیین تکلیف و تلاش شده با رفع مشكلات اداری، اين واحدهای صنعتی احيا شوند.

به گفته او، ۹۵ نشست ستاد تسهيل در ۱۵ ماه گذشته برگزار شده و بیش از ۲۰۰۰ مصوبه اين ستاد مورد پيگيری قرار گرفته است که عمده مصوبات در مسير حل مشكلات واحدهای توليدی و خروج آن‌ها از ركود بوده و در كنار آن بازديدهای مستمری از روند توليد و توسعه اين واحدها انجام شده است.

عبداللهی عابد گفت: نشست‌های گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل با جديت و به‌شكل منظم در حال برگزاری است كه نتیجه اين نشست‌ها به شناسایی ۵۰ مقررات مزاحم و مخل تولید و رفع استانی آن‌ها و یا معرفی به هیأت‌ ملی مقررات‌زدایی منجر شده است.

او می گوید: ۶۰ فرصت سرمايه‌گذاری جدید در استان اردبیل تدوین شده كه پس از تأیید، در اطلس سرمایه‌گذاری استان نیز بارگذاری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: ۶۸ طرح اقتصادی طی ايام‌الله دهه فجر در استان اردبيل با سرمایه‌گذاری نزدیک به ۲۰۰۰میلیارد تومانی و اشتغال‌زایی ۱۵۰۰ نفری به‌ بهره‌برداری رسيد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.