لوئیس کامپوس برزیلی‌ها را عصبانی کرد

ترکش‌های شکست شب گذشته پاری‌سن‌ژرمن مقابل موناکو فراتر از ناکامی در کسب سه امتیاز بوده است.

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته در ورزشگاه لوییز دوم شهر موناکو به مصاف این تیم رفت و با نتیجه سه بر یک مغلوب شد تا چهارمین شکست این تیم در سال ۲۰۲۳ به ثبت برسد.

سالی که برای آن‌ها اصلا خوب پیش نرفته و مصدومیت مسی و امباپه نیز در آستانه بازی برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان برای آن‌ها گران تمام شده است، اما در کنار اینها، شکست شب گذشته این تیم باعث شده رختکن پی اس جی هم متشنج شود.

ماجرا از این قرار است که اکیپ مدعی شده بحث داغی بین برخی از اعضای تیم و لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی باشگاه، وجود داشته که از بازیکنان به دلیل بازی غیرتهاجمی انتقاد کرده است. موضوعی که برای همه خوشایند نبود و به ویژه از طرف دو برزیلی تیم، مارکینیوش و نیمار با پاسخ همراه شده است. ظاهراً دو طرف کلمات تندی به زبان پرتغالی رد و بدل کرده اند که به دلیل شدت آن حتی چندین نفر از اعضای تیم را متعجب کرده است.

نیمار که در هنگام خروج از زمین هم به شدت عصبی بود، در دقایقی از بازی به وضوح از عملکرد هم‌تیمی‌های خود عصبی بوده و در نهایت انتقادات کامپوس در رختکن او را به مرز انفجار رساند تا جایی که جواب مدیر ورزشی تیمش را داده است.

البته باشگاه سعی کرده از طریق کیمپمبه و امباپه کمی شرایط تیم را عادی جلوه دهد و با صحبت‌های کیمپمبه و پست امباپه تیم و هواداران را به اتحاد دعوت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار