پروژه احداث ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه کلنگ زنی شد.

روح الله وکیلی رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه، در حاشیه مراسم کلنگ زنی این پروژه که با حضور شهردار کرمانشاه و معاون استاندار برگزار شد، با اشاره به پیگیری‌های ۱۲ ساله برای احداث این ساختمان، گفت : حدود ۱۲ سال پیش رئیس وقت کانون وکلای دادگستری استان زمینی را به مساحت ۲۴۰۰ متر برای احداث ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری استان خریداری کرد.

وی ادامه داد: از همان تاریخ مقدمات احداث این بنا استارت خورد، اما از آنجایی که این پروژه در قیف پروازی فرودگاه کرمانشاه واقع شده بود، با موانعی برای احداث مواجه شد.

رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه تصریح کرد: سرانجام با رفع این موانع، اقدامات اجرایی برای شروع پروژه آغاز و مجوز‌های لازم همچون پروانه ساخت به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع اخذ شد.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری کرمانشاه در سه طبقه احداث می‌شود، گفت: این پروژه شامل ۶۴ اتاق برای کمیسیون‌های معاضدت، داوری، بانوان، دادگاه، دادسرا، هیات مدیره، کتابخانه و... خواهد بود.

وکیلی افزود: در نظر داریم برای برخی از وکلای کانون که دفتر و محل کار ندارند، اتاق‌هایی را در نظر بگیریم تا در آن‌ها پذیرای موکلین خود باشند.

به گفته این مسئول، پروژه ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه ظرف ۱۸ ماه احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بخش اعظم بودجه مورد نیاز برای احداث این ساختمان تامین شده، اعلام کرد: در استان کرمانشاه ۹۱۲ وکیل داریم و امیدواریم این ساختمان مکانی در خور شان و شایسته برای آن‌ها باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.