مسدود شدن جاده روستای اُمیدآباد شهرستان فارسان

فرماندار فارسان با اشاره به بارش برف گفت: به‌علت حجم بالای بارش‌ها جاده روستای اُمیدآباد سراب بخش باباحیدر این شهرستان بسته شده است.

سید هادی صالحی گفت: شهرستان فارسان ۲۲ روستا دارد که از این تعداد، راه‌های ارتباطی به روستا اُمیدآباد سراب بسته شده و اهالی آن در محاصره برف قرار گرفته اند.

وی افزود: با تلاش نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فارسان جاده این روستا تا روز دوشنبه بازگشایی و تردد در آن جاری می‌شود.


بیشتر بخوانید


صالحی به باز بودن جاده فارسان به باباحیدر به چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ اشاره و تصریح کرد: این در حالی است که جاده‌های این شهرستان به‌علت بادروف برف بسیار سخت، لغزنده و خطرناک است.

وی با اشاره به لزوم خودداری رانندگان از انجام سفر‌های غیرضروری یادآور شد: رانندگان در صورت ضرورت به انجام سفر باید زنجیر چرخ، سوخت کافی، لباس گرم و خوراک لازم را به‌همراه داشته باشند.

فرماندار فارسان اظهار داشت: از تمامی مردم و رانندگان درخواست می‌شود تا به‌علت لغزندگی محور‌های ارتباطی، سفر و تردد خود از جاده‌های شهرستان فارسان را به روز‌های بعد موکول کنند.

صالحی گفت: رانندگان و گرفتاران احتمالی در جاده‌های برفی می‌توانند برای درخواست کمک با نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر ارتباط برقرار کنند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
تقدیر تشکر از جناب آقای دکتر صالحی فرماندار محترم شهرستان فارسان وبخشدار محترم آقای کاظمی طی این چند روز زحمات زیادی کشیدن