نماینده ولی فقیه در استان کرمان، طی پیامی از حضور باشکوه مردم استان کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان کرمان طی پیامی از حضور باشکوه مردم استان کرمان  در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه قدردانی کرد. متن  این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم

حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور، پرده از توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی برداشت. در سال اخیر، کشور با فتنه و توطئه‌های گوناگون و رنگارنگی از سوی دشمن مواجه شد، دشمنانی که با خیال و توهم در میان غبار کینه و عداوت، جنگی شناختی ترکیبی را با چاشنی اغتشاش به راه انداختند تا افکار و اندیشه‌های ملت فهیم ایران را تصاحب کرده و به نیات پلیدشان نائل شوند؛ اما حضور حماسی و ماندگار و پر شورتر از گذشته‌ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خلوص نیت و پایبندی مردم را به آرمان‌های امام راحل (رضوان الله علیه)، شهدا، ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بار دیگر به اثبات رساند.

مردم ولایت مدار استان هم صدا و هم پای دیگر مناطق ایران اسلامی در این همه پرسی میدانی به صحنه آمدند و با حضور پور شور خویش و وفاداری به نظام اسلامی، مشت کوبنده‌ای بر دهان یاوه گویان زدند.

اینجانب از یکایک مردم فهیم، ولایت مدار، شهید پرور و همیشه در صحنه استان که با شور و شکوه بیشتر از پیش و با حفظ وحدت ملی و انسجام اسلامی حماسه‌ای نو آفریدند، تشکر و قدردانی ویژه می‌نمایم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

حسن علیدادی سلیمانی

بیست و سوم بهمن ماه یک هزار و چهارصد و یک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار