معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان گفت: بیش از ۲۳۱ میلیارد ریال تسهیلات و امکانات به ۲۸۱ طرح مشاغل خانگی در استان اعطا شده است.

آقارضا فتوحی گفت: باتوجه به اینکه حدود ۵۰ درصد از جمعیت خوزستان را تشکیل می‌دهند، بنابراین از توانمندی، دانایی، کاردانی و رشته‌هایی که مرتبط با بانوان هستند و می‌توانند اثرگذار باشند، بدون شک همه دستگاه‌های اجرایی حمایت می‌کنند. 

او می‌گوید : مشارکت همگانی لازمه تداوم و افزایش تولید و رونق توسعه و در نهایت اشتغالزایی است و دولت برنامه ریزی‌هایی را برای بخشی از طرح‌های خُرد و کوچک و به ویژه طرح مشاغل خانگی انجام داده است.

فتوحی گفت: بیش از ۲۳۱ میلیارد ریال تسهیلات، منابع مالی و امکانات به حدود ۲۸۱ طرح مشاغل خانگی در خوزستان از سوی دولت در ۸ ماهه امسال اعطا شد که با اجرای این طرح‌ها برای ۵۸۷ نفر از بانوان در نقاط مختلف استان اشتغالزایی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان می‌گوید: تعدادی از طرح‌های اشتغالزایی در دهه فجر امسال افتتاح شدند، ضمن اینکه ۳۴ طرح در حوزه صنعت، کشاورزی، گردشگری و بومگردی و... با اشتغالزایی برای حدود یکهزار و ۳۵۰ نفر در مرحله بهره برداری قرار دارند و نقش مهمی در اقتصاد استان ایفا می‌کنند.

این مقام مسئول گفت: ۵۲۹ طرح با سرمایه گذاری ۱۰۷ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۳ هزار و ۹۰ نفر در حال ساخت هستند که در زمینه تولید لبنیات، برنجکوبی، محصولات گلخانه‌ای و... فعالیت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.