رئیس سازمان مهندسان صنعت و معدن سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار و صنعت در همدان خبر داد.

بیرامی رئیس سازمان مهندسان صنعت و معدن سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: مقام معظم رهبری ارتقای جایگاه جهانی کشور، افزایش سهم تولید و صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان و دستیابی به رتبه اول اقتصاد دانش بنیان در منطقه را یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی عنوان کردند.

او گفت: با توجه به اهمیت این موضوع و ظرفیت‌های بکر صنعتی و مستعد پیشرفت در استان همدان نیازمند توجه بیش از پیش مسئولین و همت صنعتگران به این حوزه مهم هستیم.

رئیس سازمان بسیج مهندسان صنعت و معدن همدان ادامه داد: هدف از آن گردهم آمدن شرکت‌های دانش‌پایه و تمام اجزای مختلف صنعت اعم از واحد‌های صنعتی و تولیدی، مراکز مشاوره و خدمات کسب و کار و معادن و بستر شناسایی ظرفیت‌های داخلی و ارتقای تولید ملی است.

او اظهار داشت: این نمایشگاه ۲۷ بهمن در تالار قرآن و با حضور صنعتگران، معدن‌داران، فناوران، دانشگاهیان و علاقه‌مندان به شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت استان برگزار می‌شود.

بیرامی گفت: در این نمایشگاه آشنایی با سامانه جامع تجارت، تجاری‌سازی و ثبت برند، معرفی ظرفیت‌های صادراتی به ونزوئلا و نشست تخصصی مسئولان، کارآفرینان، فعالان اقتصادی و استادان دانشگاه و میز‌های خدمت رفع موانع تولیدی برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار