آقای طبیشی با بیان کافی نبودن پارکینگ های آبادان برای خودروهای موجود در شهر گفت : به ناچار از زمین های خالی به عنوان پارکینگ استفاده می شود.

طارق طبیشی رئیس تاکسیرانی آبادان گفت: با توجه به بافت شهری این شهرستان، پارکینگ‌های موجود برای خودرو‌های ورودی به این شهر کافی نیست و چاره‌ای جز استفاده از زمین‌های خالی به عنوان پارکینگ باقی نمیگذارد.

این مسئول حجم ورودی خودرو‌ها به هسته مرکزی شهر آبادان در ساعات ۱۶ تا ۲۳ شب را هفت هزار خودرو خواند که پارکینگ‌های رسمی آن تنها گنجایش یک هزار و ۵۰۰ دستگاه از این تعداد را دارد و این آمار یک پنجم از همه‌ی خودرو‌ها را نشان می‌دهد.

به گفته او در حال حاضر آبادان زمینی با کاربری پارکینگ ندارد و به ناچار از زمین‌های مسکونی برای پارک شدن پارکینگ‌ها استفاده می‌شود تا خودرو‌ها مقابل منازل شهروندان پارک نشود.

آقای طبیشی همچنین پارکینگ‌های خیابانی واقع در بازار ماهی فروشان و مقابل بیمارستان شهید بهشتی و ادارات برق و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان را غیرقانونی دانست و گفت: این پارکینگ‌ها زیر نظر تاکسیرانی آبادان نیستند.

رئیس تاکسیرانی آبادان بر ملزم شدن همه‌ی پارکینگ‌های بزرگ این شهر به استفاده از کارت پارک از این پس تاکید کرد و گفت: سایر پارکینگ‌ها نیز از سال آینده باید قبض‌های خود را مطابق با فرمتی که تعیین می‌کنیم چاپ کنند.

او از افزایش نظارت تاکسیرانی بر پارکینگ‌های آبادان به منظور جلوگیری از تخلفات آن‌ها نیز خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.