مجمع خیرین ازدواج در قزوین تشکیل می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با تشکیل مجمع خیرین ازدواج در تشکیل خانواده تسهیل گری خواهد شد.

عباس علایی مقدم در ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: تقدیر از دستگاه‌های برتر حوزه اوفات فراغت، گزارش فرمانداران از اقدامات کمیته سامان ازدواج، گزارش کمیته امداد و اداره تعاون از حوزه اشتغال، بررسی مشکلات و هموار نمودن اشتغال جوانان و هم افزایی و همکاری دستگاه‌های اجرایی در هفته جوان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: یکی از مشکلات مهم موضوع اشتغال جوانان است که با کمک دستگاه‌های مرتبط باید این شرایط تسهیل شود تا به حل سایر مشکلات امیدوار شویم.

علایی مقدم تصریح کرد: موضوع مهم دیگر تامین مسکن برای زوج‌های جوان است که با کمک خیرین و اداره راه و شهرسازی پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد تا به نتیجه برسیم.

وی گفت: پرداخت تسهیلات برای مسکن جوانان هم از مسائل ضروری است که با همراهی مدیران بانک‌ها می‌توانیم گشایش لازم را ایجاد کنیم تا جوانان دغدغه کمتری داشته باشند.

علایی مقدم اظهارداشت:در ستاد ساماندهی امور جوانان تلاش می‌کنیم بتوانیم بخشی از مشکلات این گروه را حل کنیم و در این راستا از ایده‌های سمن‌های فعال در عرصه جوانان هم استفاده می‌کنیم.

وی گفت: از ۱۱ تا ۱۷ اسفند بعنوان هفته جوان تعیین شده که برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و بصیرتی برای این گروه تدارک دیده شده و اجرا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: رویداد اتم از ایده‌های جدیدی است که می‌تواند در شناسایی استعداد‌های نخبه وجوان و بهره گیری از توان آن‌ها در حل مشکلات نیز بسیار مفید باشد.

این مسئول در ادامه بیان کرد: فعال شدن کمیته اقتصادی و آموزش در ذیل کمیته سامان ازدواج؛ به منظور بررسی موانع موجود بر سر راه ازدواج، معرفی حداقل دو نفر از معتمدین و خیرین و واسطان ازدواج به اداره ورزش و تشکیل مجمع خیرین ازدواج می‌تواند به تسهیل گری امور کمک کند.

علایی مقدم اضافه کرد: برنامه ریزی و سیاست گذاری و تصمیم گیری در ستاد باید به کاهش هزینه‌های ازدواج، تسهیل در پرداخت وام و کمک به خانه دار شدن جوانان منجر شود.

در ادامه از مدیران دستگاه‌های اجرایی که در برنامه ریزی اوقات فراغت جوانان موفق عمل کردند تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار