هفته بیستم لیگ برتر

مس رفسنجان ۲ _ فولاد خوزستان صفر/ سومین شکست پیاپی شاگردان نکونام

تیم مس رفسنجان موفق شد با دو گل فولاد خوزستان را شکست دهد.

تیم فوتبال مس رفسنجان در جدال تیم‌های هفتم و هشتم جدول رده‌بندی در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان رفت.

دو تیم بعد از باخت در هفته قبلی در شرایطی با یکدیگر روبرو شدند که در نیم‌فصل دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشتند و به شدت به سه امتیاز این بازی احتیاج داشتند و در نهایت مس موفق شد سومین شکست پیاپی جواد نکونام و تیمش را رقم بزند و با دو گل این را شکست دهد.

مس رفسنجان:

حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده (۵۲- مجید نصیری)، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، فرشید باقری، حسن جعفری، مهدی ترکمان، محمدمهدی محبی، محسن آذرباد (۷۴-مهرداد رضایی)، گادوین منشا (۷۴- لطیفی)
سرمربی: محمد ربیعی

فولاد خوزستان
کریستوفر کنت، مهدی شیری، عارف آقاسی (۴۶-محمدنژادمهدی)، امین حزباوی، وحید حیدریه (۷۰-سعید آقایی)، حمید بوحمدان، سینا مریدی (۳۵- محمد آبشک)، احسان پهلوان، روبرتو تورس، سعید واسعی و ساسان انصاری
سرمربی: جواد نکونام

شرح گل:

مس رفسنجان یک - فولاد صفر (دقیقه ۲۱- محمدمهدی محبی): روی ارسال کرنر از مهدی ترکمان، محمدمهدی محبی با جایگیری دقیق در محوطه شش قدم با با یک ضربه راحت از مقابل دروازه، گل اول مس رفسنجان را وارد دروازه کریستوفر کنت کرد.

مس رفسنجان ۲ _ فولاد صفر(دقیقه ۹۶- لطیفی): روی یک ضدحمله دیگر در حالی که لطیفی دقیقه ای قبل موقعیتی نظیر همین فرصت را از دست داده بود، با یک ضربه دقیق از بالای دستان کنت گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار