مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب تکنولوژی نسل ۴ بر روی دکل روستایی و توسعه زیرساخت های مخابراتی، شبکه ارتباطی همراه اول در روستای تافاب از توابع الوار گرمسیری اندیمشک ارتقا یافت.

 

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور توسعه ارتباطات سیار و ایجاد عدالت ارتباطی در روستا‌ها در جهت بهره مندی افراد ساکن در روستا از خدمات دولت الکترونیک، توسعه ارتباطات سیار در دستور کار کارشناسان فنی مخابرات منطقه قرار گرفت. 

او می‌گوید: بر این اساس با همت و تلاش کارشناسان فنی و تیم‌های عملیاتی حوزه معاونت سیار منطقه و همکاران در مخابرات اندیمشک، تکنولوژی نسل ۴ بر روی سایت روستایی تافاب این شهرستان نصب و راه اندازی شد. 

فلاح زاده گفت: با نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ و وارد مدار شدن این سایت به شبکه گسترده همراه اول، ضمن پایداری ارتباطات، ساکنان روستا‌های تافاب و کوشکی ۲ از توابع الوار گرمسیری اندیمشک زیر پوشش دیتای پرسرعت همراه اول قرار گرفت و مشترکان ساکن در این روستاها، ارسال و دریافت صوت و تصویر مبتنی بر دیتای همراه اول را با سرعت بیشتر و کیفیت بهتری تجربه خواهند کرد.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان؛ توسعه ارتباطات سیار و ارتقای شبکه همراه اول در روستا‌ها به منظور بهره مندی آن ها از خدمات دولت الکترونیک از اهداف شرکت مخابرات منطقه بوده که بر اساس برنامه‌ای مدون و تعریف شده در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار