مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:ساخت بالغ بر ۲ هزار واحد در حوزه مسکن شهری در طرح نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد در دست اقدام است و طرح به سطح میانگین کشوری نزدیک شده وحتی در برخی شهرستان ها جلوتر از میانگین کشوری است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن دراستان گفت: شهرهای چرام، دنا و مارگون طراحی نقشه تفکیکی و تحویل زمین انجام شده است.

روح الله عمادی افزود: طرح یک هزار و ۱۰ واحدی مسکن در دهدشت یکی از بهترین پروژه های در دست اجرای استان و حتی در کشور است.

او تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی پای کار آمده اند و طرح از روند مطلوبی برخوردار است و متقاضیان شناسایی، گروه بندی شده اند و زمین تامین شده و در حال تحویل به آن ها است که در مجموع تبدیل به یک کارگاه ساختمانی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد می گوید: در گچساران پروژه ۲۸۸ واحدی در دست اجراست که در مراحل پایانی کاشی سرامیک است و امید است در هفته دولت سال آینده ۱۴۰۲ به متقاضیان تحویل داده شده شود.

عمادی بیان کرد: این پروژه طرحی شاخص است که دارای بهترین نقشه و معماری و سازه ، جزئیات و نازک کاری هاست و حرف های زیادی برای گفتن دارد.

او ادامه داد: همچنین در گچساران یک طرح ۱۲۴ واحدی وجود دارد که شروع عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

عمادی عنوان کرد: سر جمع در کل استان در حوزه مسکن شهری در طرح نهضت ملی مسکن ساخت بالغ بر ۲ هزار واحد آغاز شده است و در حال کار هستیم و برخی صحبت ها قبلا وجود داشت که استان از قافله نهضت ملی مسکن عقب است در حالی که استان به سطح میانگین کشوری نزدیک شده و حتی در برخی شهرستان ها جلوتر خواهد رفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از متقاضیان خواست با توجه به اینکه زمین به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد پای کار باشند و مراجعه کنند.

او گفت: در طرح نهضت ملی مسکن دولت ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان می دهد و این یک فرصت طلایی است.

عمادی افزود: با توجه به بلاخیزی استان ها و رخدادهای طبیعی باید شعار پیشگیری قبل از درمان در زمینه مسکن مورد توجه قرار گیرد و اکنون دولت زیرساخت ها و مقدمات را در خصوص پرداخت تسهیلات و ارائه زمین آماده کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.