حمایت تمام قد استان از فعالیت‌های پارک علم و فناوری

استاندار یزد گفت: شتاب بخشی به روند توسعه و پیشرفت استان و کشور، راهی جز حرکت در مسیر علم و فناوری ندارد.

مهران فاطمی استاندار یزد در نشست با مدیران ستادی فناور استان با بیان اینکه مدیریت داناییِ محورِ استان باید بر مبنای «علم و فناوری» شکل گیرد، گفت: از این منظر، زیست بوم علم و فناوری با محوریت مجموعه پارک‌های علم و فناوری کشور از اهمیت و جایگاه انکار ناپذیری برخوردار هستند.

او با تأکید بر ایمان قلبی به حوزه علم و فناوری و تاثیرات و نتایج تحولی افزود: با توجه به اهمیت این حوزه، شخصا مسائل و موضوعات مربوط به آن را دنبال خواهم کرد.

استاندار بر حمایت تمام قد استان از فعالیت‌های پارک‌های علم و فناوری تصریح کرد: خوشبختانه پارک علم و فناوری یزد جزء پارک‌های موفق کشور به شمار می‌آید که یکی از دلایل اصلی آن اشتغال کارمندان متخصص، علاقمند و دغدغه‌مند در این مجموعه است.

او با اشاره به استعداد‌های بسیار خوب موجود در شهرستان‌ها و ضرورت تقویت شهرستان ها، خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: رویکرد سال ۱۴۰۲ باید توسعه پارک علم و فناوری با نگاه توسعه متوازن و توجه به تمامی مناطق جغرافیایی استان باشد.

فاطمی خواستار تدوین برنامه عملیاتی برای تحقق این مساله شد و اظهار داشت: به منظور همراهی و هم افزایی بیش از پیش دستگاه‌ها با برنامه‌های حوزه علم و فناوری، یکی از جلسات شورای اداری استان به مباحث مربوط به سیاست‌های این حوزه اختصاص خواهد یافت.

استاندار همچنین بر پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان و تهیه برنامه عملیاتی برای خریداری محصولات شرکت‌های دانش بنیان استان توسط صنایع مستقر در استان تاکید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.